کد تخفیف ماکسیم

ماکسیم از سال 1396 از طریق به کارگیری فناوری های جدید در راستای عرضه خدمات مدرن تر، فراگیری سامانه درخواست خودرو و بالا رفتن امنیت سفر، فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. در حال حاضر ماکسیم از نظر تعداد شهرها و دفاتر دایر در شهرستانها، بزرگترین سامانه درخواست خودرو در کشور می باشد و طیف وسیعی از خدمات از قبیل سفرهای بین شهری، حمل و نقل بار، حمل و نقل مسافر با خودرو و موتور و… را در دسترس مسافران و رانندگان این سامانه قرار داده است.

کد تخفیف ماکسیم
اولین درخواست خودرو

با وارد کردن کد تخفیف از %۱۰ تخفیف اولین سفر ماکسیم سامانه آنلاین درخواست خودرو با سقف تخفیف ۱۵ هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ماکسیم بر روی “خرید کنید” کلیک نمایید.

%۱۰ تخفیف 17 روز مانده
کد تخفیف ماکسیم
اولین سفر رایگان

ماکسیم
ماکسیم به‌ عنوان شرکتی چندملیتی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۳ در یکی از شهر‌های روسیه آغاز و از سال ۱۳۹۶ به جمع تاکسی‌های آنلاین ایرانی پیوست. به دنبال استفاده از تجربه‌های بین‌المللی، این شرکت مرکز تماس خود را در تهران راه‌اندازی کرد تا امکان ارائه خدمات آنلاین و آفلاین را به‌طور همزمان در کشور داشته باشد.

ماکسیم علاوه بر روش متداول تاکسی‌های اینترنتی با تاکسی‌های تلفنی هم همکاری دارد؛ که این امر موجب رضایت خاطر کسب‌وکارهای سنتی شده است.

10 هزار تومان اعتبار منقضی شده